Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Kłopoty z telewizją n :: zobacz komentowany artykuł


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
70 odpowiedzi w tym temacie

#41 ~k_org@o2.pl~

~k_org@o2.pl~
  • Goście

Napisano 15 lipiec 2010 - 00:13

Kolejny szwindel telewizji N

Na nowy rok chcialem miec telewizje n z dodatkowym dekoderem telewizji na karte (bez bym nie kupil bo w Cyfrze dawali telewizor). Promocja, ktora to gwarantowala obowiazywala od kiedys tam do 4 stycznia 2010 r.

Zasiadlem wiec przed koputerem i zamowilem przez strone internetowa telewizje n w dniu 3 stycznia 2010.
Ale oto sprytna telewizja zaplanowala zrobic w bambus naiwnych klientow. jakim sposobem?
Otoz wedlug wyjasnien uzyskanych w styczniu br., nowych klientow bylo tak duzo, ze wprowadzenie umow do systemu trwalo kilka dni. Przypadkowo takze, od 5 do 8 stycznia 2010 nie obowiazywala promocja z dek0derem na karte.
Moja umowa (pewnie jak wiele innych) zostala wprowadzona do systemu w dniu 6 styczniua 2010 r. i taka tez jest na niej data.... nie uwierzycie z promocja full... ale bez dekodera.

Oczywiscie nic o tym nie wiedzialem. Przez pol roku systematycznie dzwonilem do N i pytalem co z moim dekoderem. W biurze obslugi informowali mnie, ze bylo umow duzo i ze lada dzien pojdzie kolejna wysylka. Doslownie.

W koncu na poczatku lipca zlozylem reklamacje. Dzis przyszla odpowiedz - oczywiscie reklamacji nie uznano. Dowiedzialem sie, ze ZAMOWILEM N 6 STYCZNIA A W TYM DNIU PROMOCJA NIE OBOWIAZYWALA! Na szczesie ma potwierdzenie zamowienia z 3 stycznia wiec przedzej czy pozniej przyniosa mi to w zebach. Ale ja p..... TACY OSZUŚCI!

Drugi raz nie dalbym sie nabrac.

Jezeli ugodowe postepowanie nie przyniesie skutku to proponuje wszystkim oszukanym zlozyc zawiadomienie z Art. 286. KK "§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. "

#42 ~asia.dg~

~asia.dg~
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2010 - 22:16

Jestem kolejna ofiarą oszustwa TV "n" spotkalo mnie to co opisuje ~maximus~ dnia 25 czerwiec 2010 OSZUŚCI!!!!

#43 ~Ren~

~Ren~
  • Goście

Napisano 25 lipiec 2010 - 21:01

Nigdy przenigdy Nki. Abonamet miał wynosić 48zł a teraz okazuje się ze będzie wynosil 54zł. Zmieniono cennik i za pakiet który przy podpisaniu umowy miał byc za darmo (przez cały okres użtkowania) musze zapłacić. Mogłam zrezygnować do 14 maja tylko że pismo z nowym cennikiem dotarło do mnie 14 maja. w BOKu twierdza ze nie będą ponosić odpowiedzialności za pocztę i nie przyjma mojej reklamacji. Ja tym bardziej nie będe ponisuć tej odpowiedzialności (pisma nie powinno się wysyłać 2tyg. przed terminem). {Poprostu wiodać jak telewizja N dba o klientów. Nigdy nikomu tego szitu nie polece


Mam taki sam problem tyle, że pismo wogle do mnie nie doszło.Z umowy podobno też nie mogę zrezygnować, bo miałam czas tylko do 14 maja - paranoja. Zostało mi tylko kilka miesięcy umowy, niech się udławią tymi 6 zł skoro tak załatwiają swoich klijentów to ja już z nimi umowy nie przedłużę a do tej pory było nawet ok. Skoro mnie nie chcą to nie trzeba.
Teraz mam zamiar Przyłączyć się do cyfry +

#44 ~grymass~

~grymass~
  • Goście

Napisano 31 lipiec 2010 - 08:30

Brak sygnału, wynika pewnie, ze złego ustawienia pańskiej anteny, a nie z winy TV. Proponuję, spróbować antenę ustawić, a jeśli to nie pomoże, to po prostu udać się do punktu serwisowego TV "n" . Oni zobaczą, czy to wina, anteny czy dekodera. Pozdrawiam .


ja dzownilem do call centerr wczoraj, jesli sa problemy z aktualizacja listy kanałow, wystarczy wylaczyc na minimum 2 minuty dekoder i pobiera wtedy poprawnie liste kanalow.

#45 ~Marian~

~Marian~
  • Goście

Napisano 04 sierpień 2010 - 09:15

Ja czytam dokładnie wszystkie podpisywane umowy oraz korespondencję (zarówno mailową jak i pocztową) i jakoś nie mam takich problemów jak Państwo, chociaż jestem użytkownikiem tv N. Powiem więcej, jestem zadowolony z ich usług i do tej pory nie spotkałem się z problemami z ich strony.Wydaje mi się, że większość z Państwa sama nakręca się nerwowo i o głupie 6 nabawia się wrzodów żołądka.

#46 ~MLISA~

~MLISA~
  • Goście

Napisano 04 sierpień 2010 - 11:56

Witam wszystkich,
ja wyslalem listem poleconym 29.10.2008 rezygnacie i teraz oni mi piszy ze dostalo moja rezygnacje 5.11.08 no i tak przedluzyli mi jeszcze o 1 miesiac .Doradzcie kto ma racje ,co sie liczy kiedy wyslalem czy kiedy oni distalo ?#

Pozdrawiam



Niestety oni mają rację. Wypowiedzenie na piśmie jest to jednostronne oświadczenie woli z którym druga strona może się zapoznać po jego otrzymaniu. Jeśli napisali Panu że otrzymali je 05.11 to wtedy faktycznie mogli przeczytać Pana wypowiedzenie i od tego dnia zaczęło się miesięczne wypowiedzenie. Niestety trzeba pamiętać aby wysłać pocztą przynajmniej 5 dni wcześniej lub można najpierw wysłać faks czy skan i wtedy dosłać orygniał pocztą. Jednak na wszystko i tak trzeba mieć potwierdzenie.
Pozdrawiam,

#47 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 04 sierpień 2010 - 20:59

N-ka to największy szit pod słońcem!!!!!
Są z nią same problemy!!!
Na początku sprawowała się bardzo dobrze ale po kilku miesiącach zaczęła się psuć!!!!
Kiedy wyłączą prąd lub wysiądą korki nie chce się załadować! pisze jakiś est i jakieś tam!!!!!!!!!
Telewizja N to jest największe g**** jakie może być to są sami naciągacze boże już nigdy nic takiego nie kupie wole Cyfre+ lub cyfrowy Polsat niż takie g****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za 2 dni jadę do przedstawiciela i zrywam umowę bo już nie mam do tego nerwów!!
Ludzie nie dajcie się na to NACIĄGNĄĆ!!!!!!!
Pozdrawiam!!!!!

#48 ~beata~

~beata~
  • Goście

Napisano 15 sierpień 2010 - 20:46

W dniu 1 czerwca 2010 roku ;Telewizja nowej generacji N dziecko ITI Neovision ; wprowadziła nowy cennik opłat za swoje usługi. I nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że przy okazji tej operacji nabito w butelkę lub używając ostrzejszych słów wyłudzono od kilkudziesięciu tysięcy dotychczasowych klientów drobne sumy pieniędzy. Dokładnie jest to kwota 6 zł od każdego nie poinformowanego wcześniej o zmianach klienta.
To właśnie ci klienci dowiedzieli się - o naliczeniu opłaty abonamentowej (6 zł) za podstawowy pakiet programowy;Informacja i rozrywka; który zgodnie z umową był do tej pory bezpłatny -z faktury jaką standardowo otrzymali za pomocą przekazu cyfrowego do swoich dekoderów (telewizja N nie wysyła faktur drogą pocztową jedynie za pomocą komunikatów cyfrowych widocznych na ekranach telewizorów ;przesyłanych i generowanych z dekodera).
Dlaczego wyłudzenie? Ponieważ o planach wprowadzenia nowej opłaty powiadomiono tylko część klientów a tym samym dano tylko części abonentów możliwość zaakceptowania lub nie - nowego cennika. Jaki jest odsetek powiadomionych klientów to tajemnica handlowa sprytnych marketingowców z ITI.
Ja niestety i jeszcze kilku znajomych z mojego otoczenia należymy do grupy ;niegodnej; dostąpienia zaszczytu takiego wcześniejszego powiadomienia. Co więcej po interwencji ITI ceduje całą odpowiedzialność na operatora poczty. Ciekawostką potwierdzającą to, że celowo planowano dotarcie z tą informacją tylko do części (pewnie niewielkiej) klientów jest odpowiedź na moje pytanie zadane w korespondencji z ITI ; dlaczego do powiadomienia klientów nie użyto równolegle przekazu cyfrowego (tak jak w przypadku faktur z powiadomieniem na ekranie telewizora) lub drogi mailowej (tak jak w przypadku wysyłanych masowo przez ITI reklam promocyjnych) ; przedstawiciel ITI stwierdził, że przepisy polskiego prawa pozwalają ITI na dowolność formy powiadomienia więc wysłano je standardowymi listami (nawet nie poleconymi). Szkoda, że przedstawiciel ITI nie określił także dowolności grupy osób powiadomionych wobec której zastosowano taką interpretację.
Ciekawostką jest także w tej sytuacji fakt, że na mojego pierwszego maila z interwencją; po trzech dniach oczekiwania - odpowiedzią była reklama - zaproszenie do zakupu specjalnego pilota dla dzieci do dekodera telewizji N- żenujące.
Skoro według ITI - Poczta Polska to taki doskonały pośrednik przekazu informacji; to dlaczego nie ma możliwości zamówienia faktury drogą pocztową ; co dla osób starszych byłoby wygodniejsze niż elektroniczne nowinki.
Wspomniane 6 zł to niewielka kwota (choć w skali kraju może to być już kilkaset tysięcy) zapowiedzieliśmy z grupą znajomych, że nawet jak odzyskamy te pieniądze przeznaczymy je na cel charytatywny ; lecz najważniejsze jest dla nas nagłośnienie sposobu traktowania klienta i arogancja ITI w tej sprawie.



witam

jestem dokładnie w tej samej sytuacji
u mnie sprawa wygląda tak że w odpowiedzi pisemnej na moją reklamacje czytam że nie ma podstaw do jej uznania gdyż pismo z informacją o podwyżce zostało wysłane!!!
jednak wszystkie faktury (jak jeszcze były drukowane) oraz wszelka odpowiedź na moje reklamacje kierowane były na zły adres (przysyłane były na adres zameldowania a nie korespondencyjny, które się różnią)
jakby tego było mało w ostatnim mailu Pani stwierdziła że "pismo o podwyżce" zostało wysłane właśnie na adres korespondencyjny (wszysko wysyłane na adres zameldowania a to akurat na korespondencyjny?!)
oczywiście nie musze mówic że pisma żadnego nie otrzymałam
mam w nosie to ich 6 pln ale jestem niestety strasznie niezadowolona z ich usług bo:
1. kiepskie programy i żadne tam hd bo to raptem 8 czy 9 na cały pakiet no i np. brak polsatu
2. ze wzgledu na to że faktury przychodziły na zły adres były płacone z dośc sporym opóźnieniem no i tak pewniego 1go stycznia przysła faktura na której widniało 20pl n dodatkowej opłaty za to iż termion płatności jednej z faktur mijał 01 września, zapłacone było 30 sierpnia ale ITI neovizion stwierdziło że pieniądze wpłynęły 02 września a opłata jest za ponowne podłączenie sygnału!!! (nie muszę chyba mówić że żadnego odcięcia sygnału nie było)
3. za każdy mrazem jak pada mocniej mamy zero sygnało więc po co mi taka kiepska usługa

jestem skłonna dołączyć do jakiegoś pozwu zbiorowego przeciw tym naciągaczom i oszustom
czekam na propozycję

pozdrawiam
beata

#49 ~valdi~

~valdi~
  • Goście

Napisano 16 sierpień 2010 - 16:03

Zastanawia mnie opisywane tu historie, co dziwne większość dotyczy złych adresów. Czyżbym miał szczęście i akurat mnie Nka wysyłała prawidłowo? Po drugie jeśli masz enkę (jeśli ją oczywiście masz) to powinnaś wiedzieć, że kanałów w HD jest teraz 17+ 1 (TVN+1) czyli ciut, no ciut więcej niż te wspominane 9.

#50 ~gonia~

~gonia~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2010 - 14:47

Witam.
Ja również mam problemy z telewizją N. 23 marca spisaliśmy umowę z telewizją n.
Dodatkowo w promocji mieliśmy dostać dekoder na kartę. Już jest sierpień a dekodera jak
nie było tak nie ma. Mimo naszej wielokrotnej interwencji mają nas krótko mówiąc w ...
Mam już serdecznie dość tego zwodzenia i dzwonienia do konsultantów (gdzie każdy mówi co innego)
Chce zerwać umowę z tym dziadostwem. Mam pytanie czy nie obędzie się to bez żadnych konsekwencji.
W końcu to nie dotrzymanie warunków umowy....proszę o podpowiedź.

#51 ~Agnieszka~

~Agnieszka~
  • Goście

Napisano 31 sierpień 2010 - 09:07

Popieram wszystkich, którzy negatywnie wypowiadają się na temat firmy ITI NEOVISION !!!!!!!!!! W środku trwania umowy firma ta podnosi cennik nie informując przy tym dotychczasowych abonentów i łamiąc przy tym prawo polskie oraz swój regulamin, ponieważ klient nie wiem, że w takim przypadku przysługuje mu wypowiedzenie umowy. Kiedy przychodzi do płacenia faktury, okazuje się, że jest ona wyższa, a wtedy już za późno na podjęcie jakichkolwiek kroków, czyli rezygnacji. Rozpoczęłam walkę z tą firmą - sprawę zgłosiłam do Urzędu Komisji Elektronicznej i zachęcam wszystkich nieuczciwie potraktowanych przez TV N do walki o swoje - nie można dawać robić się w h...a (za przeproszeniem).

#52 ~fafik~

~fafik~
  • Goście

Napisano 31 sierpień 2010 - 20:32

Agnieszka ty się chyba wczoraj obudziłaś, bo sprawa zmiany cennika, wraz z nowym regulaminem była już jakiś czas temu. I z tego co pamiętam, to każdy klient otrzymał informację listem o zmianach i możliwość zerwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Więc nie wmawiaj, że nic o zmianie nie wiedziałaś. ;)

#53 ~Ania~

~Ania~
  • Goście

Napisano 05 wrzesień 2010 - 12:27

Miałam telewizję n przez 2 lata.Nie polecam jej nikomu.Nie mozna faktycznie zrezygnować z pakietów,bo jest za póżno albo za wcześnie.Zamiast płacić 48zł często musiałam płacić po 90zł,dlatego że na czas nie przysyłali mi blankietów do zapłaty.Dzwoniłam do nich i tłumaczyli się,że to wina poczty polskiej,że nie dostaję rachunków.Czekałam na koniec umowy.Jak się umowa skończyła,to zwróciłam dekoder z czym też miałam problemy,bo mężczyzna w punkcie zwrotu ciągle coś wymyślał,ale udało się go oddać po dwóch tygodniach.Wszystkie rachunki miałam poopłacane.Zdążyłam już zapomnieć o tej telewizji,ale parę dni temu zadzwoniła do mnie do pracy kobieta z firmy windykacyjnej Best.Twierdzi,że mam nie zapłacone rachunki za telewizję n.Minęły 2 miesiące jak zrezygnowałam z ich usług i nie dostałam żadnego ostrzeżenia,że coś jest nie zapłacone.Jutro mam zamiar zadzwonić do n i zapytać dlaczego nie wysłali mi jakiegoś upomnienia czy coś.Znając ich zwalą winę na pocztę polską.Podsumowując-nie mam już ani dekodera,ani nie zapłaconych rachunków,a oni nasyłają na mnie firmę windykacyjną,która nęka mnie telefonami do pracy i grozi.Ludzie,zastanówcie się 100 razy zanim zdecydujecie się na tę telewizję.Naprawdę ODRADZAM.

#54 ~Maniu~

~Maniu~
  • Goście

Napisano 08 wrzesień 2010 - 15:35

Kochani oni to mają w d....!!! te wasze skargi i opinie co na nich piszecie ,sam jestem osobą poszkodowaną współczuje innym poszkodowanym.

#55 ~X-Men~

~X-Men~
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2010 - 10:09

Czytam wasze posty i nasuwa mi się tylko jeden wniosek UCZCIE SIĘ CZYTAĆ zamiast wypisywać jak to was oszukano i jacy to jesteście biedni w umowie jest wszystko zapisane a w świadomi je podpisaliście.
Tak samo z promocjami NIE MA NIC ZA DARMO a jak ktoś łapie się na takie chwyty to jest durniem, ja z promocji już dawno się wyleczyłem.

#56 ~djortic~

~djortic~
  • Goście

Napisano 17 wrzesień 2010 - 12:26

X-Men masz świętą rację, totalnie nie rozumiem osób, które podpisują jakiekolwiek umowy w ciemno? Czy choć jeden z narzekających tu klientów pofatygował się na tyle i przeczytał regulamin? A może jest on niezrozumiały? Ludzie, czytajcie uważnie. Ja jestem zadowolony ze swojego wyboru platformy n, zresztą poleciłem ja niejednemu już koledze i nigdy nie usłyszałem podobnych jak tu historii.

#57 ~cezary~

~cezary~
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2010 - 16:38

Nie wiem o co chodzi osobom nie czytającym umów które podpisują.Mam N od listopada 2009 (turbo)i zero problemów.Płacę do końca umowy stałą cenę 68 zł(wszystkie pakiety+nFilm+HBO+VOD NFilm).Podwyżka o 6zł mnie nie objeła.Czyli płacę dokładnie tyle i za to co było w umowie, więc gdzie tu oszustwo.

#58 ~pracownica n~

~pracownica n~
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2010 - 09:31

Mam pytanie. Czy w telewizji ``N`` jest dostepny kanał National Geographic. Mam ``N-kę`` i w ofercie mam tylko National Geographic Wild Hd.
Czy sa wogule jakies oferty ``N`` w ktorej sa oba programy nationala ????????????????? Proszę pomozcie :(



nie ma zadnej oferty z kanalem national geographic, poza tym ktory wymienilas/es

#59 ~pracownica n~

~pracownica n~
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2010 - 09:38

Nigdy telewizji n ,dopiero co podpisałem umowe a juz wciskają kit,za pakiet nseriale w promocji hollywood każą płacić
30zł,chociaż przez 3m-ce mialo być 0zł.Jak wybrnąć ???


za 0 zl masz n seriale przez 4 miesiace tylko w promocji mini full 2

#60 ~mk~

~mk~
  • Goście

Napisano 11 październik 2010 - 16:13

Uwaga na problemy zwiazane z zakonczeniem umowy i ze zwrotem dekodera. TVN robi wszystko zeby utrudnic i uprzykrzyc zycie tym co zdecydowali sie na rozstanie z n-ka. 3-miesieczny okres wypowiedzenia, w Wawie sa tylko 2 punkty (!!!) które laskawie odbieraja dekodery po zakonczonej umowie. Jesli nie odda sie dekodera w terminie - kara. W dodatku na infolinii twierdza ze mozna oddac dekoder np. w Saturnie w Jankach. Po wyprawie do Janek okazalo sie ze wlasnie wypowiedzieli umowe.

Przez takie "gówniarskie" zachowania stracilem szacunek dla n-ki i szczerze jej nie polecam !




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych