Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Marjan~

~Marjan~
  • Goście

Napisano 22 październik 2014 - 15:18

Zadebiutuje przy pustych trybunach! A moim największym życzeniem jest to, żeby Pan Darek wpieprzył Pogoni 10:0 ze swoją nową drużyną tak, żeby Mroczek i Smolny zrozumieli jaki popełnili błąd!!! I nie jęczcie o kasę na klub i stadion bo nie zasługujecie na złamanego centa~!!!!



#2 ~ja~

~ja~
  • Goście

Napisano 22 październik 2014 - 15:59

popieram w 100 procentach!!!!!! z całym szacunkiem dla Kocjana ale Wdowiec zrobił piekna robote!!!!A niby jakich piłkarzyków miał do dyspozycji.!!!! Bąk?całkowite beztalęcie!!!Chlopcy kopiący piłke na podwórku lepiej to robią.Cała Polska sie z niego wyśmiewala jak w kazdym meczu psół setki!!!! A nawet dwósetki!!!.Reszta to młodziez i musza jeszcze długo,długo sie uczyc!Wdowiec wierzył w Małego!!!!Moim zdaniem słusznie taki walczak jest potrzebny!!!!A nie tylko grzeczni chłopcy!!!!Tak jest Rogal Robak I inni ale kto ma podawac Robaczkowi.Bez transferów nic nie poradziłby i Murinio Guardiola i Nawet Sir Ferguson!!!!



#3 ~Pogodniak~

~Pogodniak~
  • Goście

Napisano 22 październik 2014 - 17:02

Czy Wy też to doczytaliście-?  co ten PS wypisuje-? Hajto był kandydatem !!!! Ten piłkarski polski świat stanął na głowie.Kto w ogóle mógł wpaść na tak idiotyczny pomysł.Całe szczęście,że ten"ktoś" w porę się opamiętał bo nawet nie chce mi się myśleć co by było przy Twardowskiego.



#4 ~ewa35~

~ewa35~
  • Goście

Napisano 22 październik 2014 - 17:54

Szkoda mi Pana Wdowczyka To bardzo dobry trener ale nie miał odpowiednich zawodnikow Juz byl dobrze ulozony sklad  a nagle wypadl z niego Japonczyk i  Robak tez jakis czas nie gral Wszystko sie z rozsypalo  Coz  Mam nadzieje ze Pn Wdowczyk znajdzie  dobry klub i bedzie zadowolony z pracy



#5 Prym

Prym

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 148 postów

Napisano 22 październik 2014 - 19:49

Podobno kandydatem miał być Kafarski z Floty.



#6 ~wiktor~

~wiktor~
  • Goście

Napisano 23 październik 2014 - 17:39

Były obrońca Kocian zastąpi byłego obrońce Wdowczyka... ? Łudziłem się, że dwaj reprezentacyjni obrońcy Wdowczyk - Stolarczyk, jako że bliższa koszula ciału, stworzą w Pogoni przynajmniej przyzwoitą linie obrony ? Życie udowodniło, że nie stworzyli lini obrony, pomocy ani ataku. Czy historia z Kocianem się powtórzy ? Wygląda na to, że w Polsce i chyba nie tylko, trenerami są sami byli obrońcy, a byli napastnicy wymarli na łupież ? Dobrze, że przynajmniej Nawałka to były pomocnik !



#7 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 październik 2014 - 20:58

Te pochlebne posty o Wdowczyku pisze wciąż ta sama osoba.
To żenujące, że w ten sposób broni się kogoś kto na to nie zasłuyguje, wstyd !
Po wypowiedzi tego pierwszego pana na tym filmiku widać że klika trzyma się mocno i kruk krukowi oka nie wykole.
Wowczyk zamiast brać łyżeczką (wiadomo co ;) ), to zaczął brać chochlą bez umiaru, dlatego prewencyjnie woleli go odsunąć od tego klubu, żeby nie wywoływać afery.

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o...
 



#8 ~git parowa~

~git parowa~
  • Goście

Napisano 24 październik 2014 - 07:16

 

nie jestem kibicem sukcesu a przeciwnikiem pseudo właścicieli Pogoni, która ma pecha do zarządców tak jak Szczecin do prezydentów. I nie obrażaj mnie od frajerów bo mnie nie znasz w przeciwieństwie do twojej matki....zapytaj się jej, kto jest frajerem....ja czy twój stary....jak to twój stary w ogóle....nie pozdrawiam ćwoku!

 

tupiesz nerwowo nozka maniek, wygrazasz mala dziewczeca piastka, ale w glebi mrocznej podswiadomosci przywolujesz wyparte obrazy z twojej niedalekiej przeszlosci i slyszysz juz szelest rozpinanengo tatowego rozporka oraz czujesz zblizajacy sie do ust zapach skislego moczu...



#9 ~Alinka~

~Alinka~
  • Goście

Napisano 24 październik 2014 - 12:40

tupiesz nerwowo nozka maniek, wygrazasz mala dziewczeca piastka, ale w glebi mrocznej podswiadomosci przywolujesz wyparte obrazy z twojej niedalekiej przeszlosci i slyszysz juz szelest rozpinanengo tatowego rozporka oraz czujesz zblizajacy sie do ust zapach skislego moczu...

Zamiast pisać bzdety zapytaj się lepiej na poczcie, który z listonoszów to twój biologiczny ojciec...



#10 ~git parowa~

~git parowa~
  • Goście

Napisano 25 październik 2014 - 03:18

Zamiast pisać bzdety zapytaj się lepiej na poczcie, który z listonoszów to twój biologiczny ojciec...

matka po pijaku mi wyznala ze byl to twoj stary miesiac przed tym jak plec zmienil. sorry nie wiedzialem ze my rodzensto alina, inaczej bym cie nie zapinal (przynajmniej bez gumy).



#11 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 25 październik 2014 - 13:30

matka po pijaku mi wyznala ze byl to twoj stary miesiac przed tym jak plec zmienil. sorry nie wiedzialem ze my rodzensto alina, inaczej bym cie nie zapinal (przynajmniej bez gumy).

 

a fuj ! brrr !
 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pogoń, wdowczyk, szczecin, ekstraklasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych